miercuri, 21 ianuarie 2015

Primul joc de handbal în cadrul asociației

Sâmbătă, 17 ianuarie, de la ora 18.30, ne-am întrunit pentru prima dată la handbal în cadrul Asociației Culturale, Ecologice și Sportive AMEFA. Evenimentul a avut loc în sala ”Gheorghe Roman” din Parcul Universitar ”Iuliu Hațieganu”. În ciuda numărului redus de participanți - așa este la început - ne-am organizat în două echipe de câte patru persoane și ne-am simțit foarte bine. S-a jucat fără portar stabil și cu goluri validate exclusiv din aruncări dintre linia de șase metri și cea de nouă metri.
Echipele au avut următoarea componență: Manuela Bîrsănuc, Diana Pătroescu, Tudor Tincu și Iuliu Vescan, respectiv Ioana Lupou, Iulia Hărănguș, Horea Ionuț Meleg și Raularian Rusu. Am încercat să ținem scorul dar de la un moment dat nimeni n-a mai știut precis rezultatul și nici n-a mai contat. Cert este că partida a fost foarte echilibrată și au fost multe momente frumoase. Nici măcar nu ne-am dat seama când s-a făcut ora 20 și a trebuit să lăsăm pe alții în sală.
Sperăm ca această primă întâlnire să nu fie și ultima... și ca data viitoare numărul de participanți să crească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu